Понедельник, 20.05.2024, 17:00
Приветствую Вас Гость |Ваши ЛС: | Регистрация | Вход

Журнал "Мой Компьютер"

Меню сайта
Форма входа
Друзья сайта
Нас посетили

Delphi - Народный Форум

[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Народный Форум » Компьютеры » Программирование » Delphi (Delphi кодинг)
Delphi
SashazqДата: Понедельник, 02.06.2008, 18:35 | Сообщение # 1
NewComer(Новичок)
Группа: Пользователи
Сообщений: 33
Репутация: 3
Статус: Offline
Привіт всім biggrin . Не міг би хтось підсказати мені (або показати у вигляді коду), як можливо використати вміст DriveComboBox для відображення у ListView. Короче кажучи склеїти їх. Можливо через OpenPath. Я новичок у програмуванні.

Добавлено (02.06.2008, 18:35)
---------------------------------------------
Ну, що ж це я затронув важкувате питання. Нещодавно спіткнула ідея, а чи не написати програму для виправлення багів системи: підправити реестр, видалення тимчасових файлів та настройка системи на максимальну швидкість. У зв'язку з цим хочу вас попросити, що (хто бажає приеднатися до "проекту") викладали шляхи підправлення реєстру. А також приймати участь у її розробці разом. Згодом викладу вихідний файл.
P.S.:" Я вже почав програму розробляти, маю робочу версію програми, але з невеликим вмітом функцій пошуку помилок."


"Компьюторщик"- это не професия, это призвание.
 
AteisTДата: Понедельник, 02.06.2008, 19:25 | Сообщение # 2
NewComer(Новичок)
Группа: Пользователи
Сообщений: 19
Репутация: 2
Статус: Offline